آموزش حذف اپل آیدی (Apple ID) از روی گوشی آیفون

آموزش حذف اپل آیدی (Apple ID) از روی گوشی آیفون

شاید تاکنون به دلایل مختلف مانند تغییر اسم اپل آیدی، فراموش کردن رمز، فروش گوشی آیفون و... تصمیم به حذف اپل آیدی خود گرفته باشید. وقتی رمز اپل آیدی را فراموش کنید، دو راه وجود دارد: یا باید رمز را بازیابی کنید و یا اپل آیدی را از روی آیفون خود حذف کنید. در این مطلب قصد داریم روش حذف Apple ID را از روی دستگاه‌های اپل را آموزش دهیم. با پاک کردن اپل آیدی از روی دستگاه (آیفون، آیپد، آیپاد، مک بوک و...)، تمام اطلاعاتی که بر روی دستگاه و اپل آیدی وجود داشته باشد، پاک شده و هیچ راه برگشتی برای آن‌ها وجود ندارد. حتما قبل از حذف اپل آیدی بک آپ کلی از گوشی آیفون خود تهیه کنید. با اپل سنتر همراه باشید.

 

 

در صورتی که با روش زیر یا هر روش دیگری موفق به حذف اپل ایدی نشدید میتوانید مستقیما با شماره ۰۹۱۶۶۳۲۴۲۰۰ تماس بگیرید تا در صورت قابل انلاک بودن یا قابل حذف شدن اپل ایدی سرویس و خدمات مورد نظر به شما ارائه شود.

محصولات:
قاب سیلیکونی ایفون

 

بیشتر بخوانید:

آموزش نحوه حذف اپل آیدی از روی گوشی آیفون

اگر اپل آیدی خود را حذف کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر به هر دلیلی مجبور به حذف اپل آیدی خود شدید، باید قبل اطلاع داشته باشید که چه اتفاقی برای فایل‌ها و برنامه‌های گوشی رخ می‌دهد. در اینجا به چند مورد از اتفاقاتی که پس از حذف اپل آیدی رخ می‌دهد را اشاره می‌کنیم:

  • عکس‌ها، ویدیوها و سایر اسنادی که بر روی آی کلود (iCloud) یا خود دستگاه ذخیره شده‌اند، برای همیشه پاک خواهد شد.
  • دیگر نمی‌توانید از سرویسی که به اپل آیدی نیاز دارد. برای مثال نمی‌توانید از App Store استفاده کنید. همچنین سرویس Apple Cash نیز از کار خواهد افتاد. پس حتما نقل و انتقال‌های مالیتان را انجام دهید.
  • تمامی خریدها نیز برای همیشه پاک خواهد شد و اشتراک‌های خریداری شده به طور خودکار کنسل می‌شود.

 

حذف اپل آیدی از طریق تنظیمات گوشی آیفون

حذف اکانت اپل آیدی از طریق تنظیمات بسیار راحت می‌باشد و حتما باید رمز عبور آن را به یاد داشته باشید و از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه نمایید. همچنین Find My iPhone گوشی آیفون خاموش باشد.

پاک کردن اپل آیدی از روی گوشی - تنظیمات iCloud

  1. Settings گوشی آیفون را باز کنید.
  2. بر روی نام خود تپ کنید و به قسمت iTunes and App Store بروید.
  3. بر روی اپل آیدی خود تپ کنید.
  4. به پایین لیست بروید تا به گزینه‌ی Remove This Device برسید. با لمس این گزینه بلافاصله از حساب اپل آیدی خارج خواهید شد. با حذف اپل آیدی یک اعلان ورود با اپل آیدی جدید برای شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش حذف اپل آیدی - Sign Out از حساب اپل آیدی

 

حذف اپل آیدی بدون داشتن رمز عبور

در بالا روش حذف اپل آیدی با داشتن رمز عبور را به شما آموزش دادیم اما اگر رمز اپل آیدی خود را فراموش کرده باشیم، باید چه کار کنیم؟ اولین کار دانلود برنامه LockWiper است. این برنامه کارایی زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف اپل آیدی بدون پسورد است. این برنامه بر روی سیستم‌هایی که از ویندوز و مک پشتیبانی میکنند، نصب می‌شود.

حذف اپل ایدی با کامپیوتر بسیار ساده است و فقط کافیست مراحل زیر را به درستی انجام دهید.

 

روش حذف اپل آیدی از گوشی بدون رمز عبور

برای حذف اپل آیدی از گوشی، در صورت نداشتن پسوورد اپل آیدی یا فراموش کردن آن، مراحل زیر را اجرا کنید.

  1. ابتدا باید به settings دستگاه خود بروید و در بالای صفحه، بر روی قسمتی که اسم اپل آیدی شما قرار دارد، کلیک کنید.
  2. سپس در صفحه بعد گزینه iCloud را پیدا کنید. اگر رو به روی گزینه ”iCloud” واژه “off” را مشاهده کردید، می‌توانید به راحتی با زدن گزینه ”Sign Out” اپل آیدی خود را بدون داشتن پسوورد حذف کنید
  3. اگر iCloud شما خاموش نبود، تنها در صورتی که رمز صحیح اپل آیدی خود را دارید، بر روی گزینه ”Sign Out” کلیک کنید و پس از وارد کردن ”username” و ”password” می‌توانید اپل آیدی را حذف کنید.
  4. توجه داشته باشید اگر نمی خواهید همراه با حذف اپل آیدی اطلاعات iCloud که می‌تواند شامل (مخاطبین، عکس‌ها، یاداشت‌ها و… ) باشد از روی گوشی شما حذف شوند، کافیست پس از وارد کردن ”password” پاسخ سوال بعدی در بخش تنظیمات را گزینه ”merge” انتخاب کنید .

 

روش استفاده از نرم افزار iMyFone LockWiper:

بعد از شناسایی گوشی قفل آن را باز کنید و بر روی گزینه Trust This Device تپ کنید. در غیر این صورت اجازه انجام هیچ کاری به کامپیوتر داده نمی‌شود.

1. پس از نصب این برنامه باید یک حساب کاربری ایجاد کنید که کاملا رایگان بوده و تنها به یک ایمیل و رمز عبور نیاز دارید.

حذف اپل آیدی بدون پسورد - نصب LockWiper

2. پس از ساخت حساب کاربری، گوشی آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید.

3. با متصل کردن گوشی و شناسایی آن بر روی Remove Apple ID کلیک کنید و Start Unlocking را انتخاب کنید تا فرایند آنلاک و حذف اپل آیدی بدون پسورد آغاز شود.

حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد - آنلاک اپل آیدی

4. پس از انجام مراحل فوق دستگاه شما آماده شده و اپل آیدی (Apple ID) از روی آن حذف شده است.

سوالات متداول

برای این کار ابتدا به setting دستگاه خود برید از بالای صفحه روی بخشی که اسم اپل ایدی شما زده شده کلیک کنید و در صفحه ی جدید از پایین صفحه sign out را انتخاب کنید و بعد از وارد کردن رمز گزینه Sign out را انتخاب کنید
برای این کار ابتدا از طریق سایت icloud.com یوزرنیم و پسوورد اپل ایدی را وارد کنید و وارد فضای ابری ایکلود خود بشوید در صورتی که مشکلی در ورود به ایکلود خود نداشتید میتوانید از طریق setting قسمت بالا sign in to your iphone را بزنید و اپل ایدی خود را وارد کنید
برای حذف اپل ایدی در صورتی که ایکلود شما روی دستگاه ایفون یا ایپد شما خاموش باشد بدون وارد کردن رمز و فقط با کلیک بر روی گزینه sign out میتوانید اپل ایدی خود را حذف کنید در غیر اینصورت باید حتما رمز صحیح خود را وارد کنید و اگر اپل ایدی شما کارتی باشد و یا لاک شده باشد و یا به هر دلیلی رمز شما را قبول نکند میتوانید از طریق شماره 09166324200 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
تنها در صورتی میتوانید اپل ایدی خود را بدون رمز حذف کنید که گزینه icloud خود را روی دستگاه اپلی خود خاموش کرده باشید

27 دیدگاه

  • sara

    sara

    12 تیر 1400 ساعت 11:54
    سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشیدhttps://youmovise.com/
  • EHSAN

    EHSAN

    27 تیر 1400 ساعت 22:48
    سلام لایسنسمیخاد رایگان نیست اگه شما دارید یا راحلشو لطفا بگید
  • EHSAN

    EHSAN

    27 تیر 1400 ساعت 22:48
    سلام لایسنسمیخاد رایگان نیست اگه شما دارید یا راحلشو لطفا بگید
  • مریم

    مریم

    25 مرداد 1400 ساعت 14:35
    من اپل ایدیمو که وارد کردم با یه شماره خارج ایران وارد کردم الان اون شماره در دسترس نیست باید چکار کنم
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      25 مرداد 1400 ساعت 19:46
      اگر به منو ایفون دسترسی دارید به شماره ای که توی متن پست هست واتساپ بدید تا سرویس مورد نظر در صورت امکان در اختیار شما قرار بگیره
  • شیما

    شیما

    20 مهر 1400 ساعت 06:56
    سلام ببخشید من یه سوال داشتم آیدی من به یه شماره تلفن وصل از فلاند که قطع شده و من نمیتونم هیچگونه رمزی را دریافت کنم آیا میتونم بدون داشتن اون کد اپل آیدیمو حذف یا ویرایش کنم!؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      21 مهر 1400 ساعت 17:43
      سلام وقتتون بخیر احتمالا با پروکسی زدن میتونید این کار رو انجام بدید که باید با شماره همکارانم توی متن پست تماس بگیرید
  • مبینا

    مبینا

    29 آبان 1400 ساعت 09:04
    سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من الان اپل ایدی دیگه ای روی گوشیم هست بعد الان اگه بخوام حذف کنم این اپل ایدی رو تمام عکس هام هم پاک میشه چیکار کنم که با حذف اپل ایدی عکس هام و فیلم هام هم پاک نشه ؟!
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      29 آبان 1400 ساعت 19:02
      سلام دوست عزیز. شما دوکار میتوانید انجام دهید. اول از همه وارد سایت https://www.icloud.com/ بشید و اپل آیدی خود را وارد کنید و ببینید کدوم عکس و فیلمهاتون داخل حافظه اپل آیدی ذخیره شده و نکته دیگر زمانی که قصد خارج شدن از اپل آیدی را دارید بعد از وارد کردن رمز اپل آیدی برای خروج، پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که به شما نشان میدهد یک کپی از مخاطبین، عکس، فیلم و بقیه اطلاعات داخل گوشی باقی بماند شما باید تمام آن تیک‌ها را سبز کنید. و اگر باز هم اطلاعاتتون پاک شد از داخل سایت آیکلود میتوانید به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.
  • اسما

    اسما

    12 آذر 1400 ساعت 09:01
    سلام وقتتون بخیرچطور میتونم اپل ایدی که قبلا داشتم روی یه گوشی که خراب شده و روشن نمیشه رو روی گوشی ایفون جدیدم نصب کنم؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      26 آذر 1400 ساعت 02:54
      سلاام دوست عزیز اپل آیدی ارتباطی به گوشی خراب شده نداره . برای فعال کردن اپل آیدی روی گوشی دیگری کافیس نام اپل آیدی یا همان یوزر نیم و پسوورد اپل آیدی را داشته باشید تا روی هر گوشی آیفونی نصب شود.
  • شیوا

    شیوا

    18 آذر 1400 ساعت 08:25
    سلام من آیفون داشتم اما خراب بود و خاموش شد،همونجوری فروختم حالا می‌خوام تمام عکس و ،،،، رو ازروش پاک کنم حتی اپل ایدی،فقط بهگوشی دسترسی ندارم،ومطمین هستم گوشی رو درست کرده،بایدچیکار کنم راهنمایی کنین لطفاااا
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      26 آذر 1400 ساعت 03:03
      سلااام دوست عزیز ببینید اگر گوشی خراب شده و شما آن را فروخته‌اید و فرد خریدار گوشی را تعمیر کرده باشه و روشن کرده باشه، در صورتی که گوشی رمز ورود داشته باشد فرد خریدار توانایی استفاده از گوشی رو نداره چون باید گوشی رو فلش بکنه و اگر هم تیک icloud شما فعال باشه بعد از فلش دستگاه آیفون شما از فرد خریدار رمز اپل را میخواهد. ولی اگر گوشی رمز ورود نداشته باشد بعد از اینکه گوشی رو تعمیر کردند میتوانند براحتی از آن استفاده کنند. و مورد دیگر هم این است که شما در صورتی که به گوشی دسترسی نداشته باشید نمیتوانید اپل آیدی و اطلاعات را از روی گوشی پاک کنید. سعی کنید اگر میشه حتما یکبار دیگر به گوشی دسترسی پیدا کنید.
  • ازیتا

    ازیتا

    14 دی 1400 ساعت 05:02
    سلام بنا به دلایلی مجبور به فلش زدن آیفونم شدم الانم که اپل ایدیمو میخواد منم رمزش رو از یاد بردم الان چکارمیتونم بکنم
  • ازیتا

    ازیتا

    14 دی 1400 ساعت 05:05
    امکانش هست بتونم یه آیدی جدید درست کنم وازش استفاده کنم یاحتما باید اون باشه!
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      05 بهمن 1400 ساعت 02:26
      سلام دوست عزیز . ببنید در صورتی که گوشی رو فلش کردید و ازتون اپل آیدی رو در زمان فعال سازی میخواد حتما باید اپل آیدی قبلی رو وارد کنید تا بتونید به منوی گوشی برسید .در صورتی که هیچ اطلاعاتی از اپل آیدی خود ندارید هرچه سریع تر با شماره تلفن های ارتباطی داخل سایت تماس بگیرید. تا همکاران بنده شمارو راهنمایی کنند.
  • یاشار

    یاشار

    24 دی 1400 ساعت 05:50
    سلام من روی گوشیم یه اپل آیدی هستش که نه رمز میدونم نه سوال امنیتی میخوام پاک کنم و یه اپل آیدی دیگه بزنم چیکار کنم؟!
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      05 بهمن 1400 ساعت 02:30
      سلاااام دوست عزیز . برای خارج کردن اپل آیدی از روی گوشی خود در صورتی که هیچ اطلاعاتی از آن ندارید، تنها راه این است که از طریق واتس آپ یا شماره تماس های داخل وب سایت با همکاران بنده تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند. اگر اپل آیدی شما icloud فعال باشد هیچ راهی جز ریست پسوورد کردن اپل آیدی ندارید ولی اگر تیک آن غیرفعال باشد براحتی از آن خارج میشوید.
  • قاسم تقوی

    قاسم تقوی

    10 اسفند 1400 ساعت 10:44
    سلام. بنده یکه iPad دست دوم دارم که وقتی میخوام راه اندازی کنم از من اپل آیدی و پسورد میخواد. متأسفانه به صاحب قبلیش هم دسترسی ندارم. بنابراین این دو مورد اطلاعات را ندارم. چطور میتونم تنظیمات اپل آیدی و پاسورد قبلی را تغییر بدم. ممنون اگه کمکم کنید.
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      17 اسفند 1400 ساعت 20:04
      سلاام دوست عزیز. ببیینید زمانی که هیچ اطلاعاتی از اپل آیدی ندارید و قصد باز کردن دستگاه خود را دارید باید دو مورد رو برای تیم ما ارسال کنید تا بعد از آن تیم اپل سنتر مشلک شما را حل کند . این دو مورد را داخل ویدیو پست وبلاگ حذف اپل آیدی گفته‌ایم، لطفا ویدیو را تماشا کنید و در صورتی که متوجه نشدید با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید
  • امیر عادلی

    امیر عادلی

    17 اسفند 1400 ساعت 03:32
    سلام ببخشید یه سوال من برای آیفون داداشم اپل آیدی ساختم با شماره مجازی های سایت های گوگل...اگه بعدا بخواد لاگ اوت بزنه برای خارج شدن به کد ارسالی اون سیم کارت نیاز داره یا میشه لاگ اوت زد
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      17 اسفند 1400 ساعت 20:06
      سلااام دوست عزیز. درصورتی که شما اپل آیدی را با استفاده از یک جیمیل یا ایمیل ساخته باشید و اپل آیدی کارتی نباشد بعد از زدن رمز لاگ اوت میشود. نکته مهم در این قسمت این است که شما اگر در زمان ساخت اپل آیدی رمز دو مرحله‌ایی آن را فعال کرده باشید به مشکل برخواهید خورد. برای اطلاع از این وضعیت به سایت آیکلود بروید و در آن جا اپل آیدی و رمز خود را وارد نمایید ، در صورتی که بعد از زدن رمز از شما کد دیگری درخواست نشد پس در نتیجه هیچ مشکلی نخواهید داشت.
  • امیر

    امیر

    23 اسفند 1400 ساعت 01:30
    سلام وقت بخیر من گوشیم خاموش شد الان هرچه اپل ایدی میزنم که روشن بشه بالا نمیاد؟مشکل چیه
  • مهدی

    مهدی

    24 اسفند 1400 ساعت 16:55
    سلام خسته نباشید ببخشید چطور باید اکانت تویی نرم افزار درست کنیم
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      02 فروردین 1401 ساعت 20:06
      سلام دوست عزیز. متاسفانه متوجه منظور شما نشده‌ایم و در صورتی که مشکلی دارید و در حل آن به مشکل برخوردید با شماره تماس های درون سایت و همکاران بنده تماس حاصل فرمایید.
  • Yaavar

    Yaavar

    25 اسفند 1400 ساعت 23:16
    آي دي اپل وسوالات ايمنيش همه فراموش شده، اگرفكتوري ريست كنم حذف ميشه يانه؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      02 فروردین 1401 ساعت 20:01
      سلااام دوست عزیز. در صورتی که اطلاعات اپل آیدی خود را فراموش کردید و آیکلود دستگاه شما روشن باشد امکان ریست فکتوری وجود ندارد، زیرا اگر ریست انجام دهید دیگه نمیتوانید به گوشی دسترسی داشته باشید . ولی اگه آیکلود یا find my iphone گوشی خاموش باشد بدون نگرانی گوشی را ریست کنید و مشکل شما حل میشود .
  • Yaavar

    Yaavar

    05 فروردین 1401 ساعت 02:32
    چرا درهمه موارد،توضیحات کافی نمیدهیدومراجعه ب سایت لازم میشه؟؟"!
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      19 فروردین 1401 ساعت 20:23
      سلام دوست عزیز . چون هر گوشی ایفونی با هر اپل آیدی که مخصوص خودش است متفاوت میباشد و اگر بخواهیم تک به تک موارد به طور کامل توضیح دهیم بسیار بسیار طولانی و حوصله سر بر میشود .به همین دلیل بهترین راه و سریع ترین راه ارتباط با همکاران تیم ما است تا به سرعت به موضوعات رسیدگی کنند.
  • حانیه

    حانیه

    30 فروردین 1401 ساعت 20:35
    سلام خسته نباشید من اپل ایدیم رو نزدیک پنج سال داشتم اپل ایدی کارتی بودگوشیم رو عوض کردم و تمام اطلاعات رو به گوشی جدید منتقل کردم و رمز اپل ایدیم و سوالات امنیتی رو عوض کردم اپل ایدی روی گوشیم از من تاییدیه ی اپل ایدیم رو خواست (رمزش رو وارد کنم) من نتونستم رمز و یا سوال های امنیتی رو به یاد بیارم ایمیلی که روی اپل ایدی هست رو هم نمیتونم وارد بشم الان میخوام این اول ایدی رو از روی گوشیم پاک کنم ، چیکار باید بکنم ؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:14
      سلااام دوست عزیز در صورتی که هیچ اطلاعاتی از اپل آیدی رو در اختیار ندارید باید آیکلود گوشی آیفون شما شکسته بشه .که دو حالت داره یا به صورت قانونی انجام پذیره یا باید گوشی جلبریک بشه یا اصطلاحا ،بای پس، برای اطلاع از نحوه انجام کار و باز کردن قفل اپل آیدی گوشی با همکاران بنده که شماره تماس آن ها که در قسمت تماس با ما میباشد ارتباط حاصل فرمایید.
  • زهرا

    زهرا

    02 خرداد 1401 ساعت 12:10
    سلام وقت بخیر من یه اپل ایدیم روی جفت گوشیای ایفونم هست،حالا میخوام از یه گوشی حذف کنم با حذف کردنش از این گوشی اطلاعاتم توی اون یکی گوشی دچار مشکل نمیشه؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      14 خرداد 1401 ساعت 18:40
      خیر دچار مشکل نمیشه
  • مجتبی

    مجتبی

    07 خرداد 1401 ساعت 16:53
    همش که شد سریع با همکاران ما تماس بگیرید. بالاخره یک مورد توضیح میدادید که چگونه باید اپل ایدی رو حذف کرد. مقاله تون عنوانش اینه
  • امین

    امین

    31 شهریور 1401 ساعت 12:44
    سلام من گوشی اپل خریدم ی یوزرنیم هست تو گوشی هی پسفورد می خواد منم خودم اپل آیدی دارم می خوام اونو بزنم به گوشی هرجور می زنم نمی شه فقط اون یوزرنیم قبلی میاد پسفورد می خواد
  • Mina

    Mina

    07 بهمن 1401 ساعت 21:03
    سلام میخوام برای یه مدت کوتاه اپل ایدیمو بدم به ینفر دگ اما نمیخوام اطلاعاتم بره تو گوشیش میشه همچین چیزی؟ یا اگه بره داخل اپل ایدیم بعد از اپل ایدیم خارج شه اطلاعاتم از گوشیش پاک میشه؟ که فقط تو گوشی خودم بمونه
  • Nosrat Samadi

    Nosrat Samadi

    17 اسفند 1401 ساعت 10:12
    سلام ببخشید من ایفونم فروختم و اپل ایدم هنوز هم تو همون ایفون هس چیکارکنم‌که اپل ایدم حذب کنم
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      18 تیر 1402 ساعت 21:33
      سلام قبل از فروش باید اقدام به حذف میکردید
  • ادریس

    ادریس

    26 اسفند 1401 ساعت 10:13
    سلام وقت بخیر من می‌خوام گوشی آیفون دست دوم از کسی بگیرم که میخام اپل آیدی خودش رو کامل از گوشی پاک کنه چطور مطمئن شم که کامل پاک کرده یا نه؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      18 تیر 1402 ساعت 21:35
      سلام به قسمت تنظیمات گوشی برید ، از قسمت بالا نباید اسم اپل ایدی باشه
  • Ali

    Ali

    14 مرداد 1402 ساعت 22:15
    سلام من اپل ایدیم قفل شده و نمی‌دونم آن لاک کنم راه دیگه ای هسته که من املاکش کنم؟
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      15 مرداد 1402 ساعت 04:37
      سلام مشخصات ایدی و گوشیتون رو طبق فیلم ارسال کنید یا تماس بگیرید
  • یگانه بارانی

    یگانه بارانی

    11 شهریور 1402 ساعت 21:41
    سلام من اپل ایدی ب مشکل خورده تازه اپل ایدی گرفتم و جیمیل اپل ایدی هم تو گوشیم هستش و الان میزنه برخی سرویس های حساب شما می‌خواهد دوباره اپل ایدی را وارد کنید رمزو هرچی میزنم قبول نمیکنه میشه راهنماییم کنید لدفا
  • فرشته

    فرشته

    23 مهر 1402 ساعت 01:07
    سلام وقتی وارد اپل ایدیم میشم دوتا گوشی میاره اول یه ایفون ۱۳دومی گوشی خودمه ۱۱پرومکس بنا به چه دلیلی اینجوریه امکان داره هک شده باشم
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      23 مهر 1402 ساعت 18:54
      سلام چنین موردی عجیبه چون اگه اپل ایدی شما روی یک ایفون 13 رفته باشه چنین پیغامی میاد

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.