ایرتگ (AirTag) اپل چیست و چه کاربردی دارد؟

ایرتگ (AirTag) اپل چیست و چه کاربردی دارد؟

 شرکت اپل در 31 فروردین 1400  از Air Tag که یک وسیله ی به شدت کاربردی در جهت گم نشدن اشیا شخصی است را معرفی کرد ، ایرتگ ردیاب بلوتوثی است که با قرار دادن آن در کیف پول خود یا جاکلیدی میتوانید از طریق برنامه Find My گوشی آیفون، مکان دقیق وسایل خود را پیدا کنید. در ادامه به چگونگی کارکرد ایرتگ اپل میپردازیم. با اپل سنتر آبادان همراه باشید.

ایرتگ اپل

 

ویژگی های ایرتگ اپل

شکل ایرتگ اپل دایره است و ضد آب میباشد، منبع تغذیه آن باتری سکه‌ای است که به گفته شرکت اپل تا یک سال نیاز به تعویض ندارد. ایرتگ اپل از فناوری فرا پهن باند(Ultra- Wide band) پشتیبانی میکند و با گجت‌های شرکت اپل که به تراشه U1 مجهز میباشند بسیار دقیق قابل ردیابی میباشد. قیمت ایرتگ اپل 29 دلار است که فعلا فقط به رنگ سفید تولید میشود و شاید در آینده شرکت اپل آن را در رنگ‌های دیگر تولید کند. شرکت اپل برای ایرتگ لوازم جانبی نیز تولید کرده که مانند جاکلیدی میباشند و ایرتگ درون آن‌ها قرار میگیرد نام یکی از این لوازم جانبی Polyurethane Loop است که جنس آن از سیلیکون میباشد و قیمت آن 29 دلار است و در رنگ‌های سفید، آبی، زرد و نارنجی تولید میشود. لوازم جانبی بعدی که جنس آن از چرم است و با نام Leather Key Ring تولید شده که به رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و آبی میباشد و از 35 تا 39 دلار قیمت گزاری شده است.

 

بیشتر بخوانید:

آنباکس محصولات اپل

علت لکه زرد روی صفحه گوشی ایفون

 

Air Tag

 

کارکرد ایرتگ (AirTag) اپل

برای اینکه وسیله‌ای مانند کلیدهای خود را در خانه جای نگذارید میتوانید در Find My گوشی آیفون خود برای ایرتگ مکان امن (Safe Location) مشخص کنید و هنگامی که بدون جا کلیدی خود از خانه خارج شوید به گوشی شما یک اعلان ارسال می‌شود و اگر مکان دقیق آن را نمی‌دانید ایرتگ با ایجاد صدا به شما مکان را نشان میدهد یا اینکه میتوانید از طریق Find My مکان دقیق آن را مشاهده کنید. اگر در مکانی خارج از محدوده امن وسیله مورد نظر خود را گم کردید، در برنامه Find My  ایرتگ را در حالت گمشده (Lost Mode) قرار دهید در این صورت هنگامی که شخصی که گوشی آیفون دارد از آن مکان عبور کند اطلاعات شما برای آن ارسال میشود و میتواند با ایجاد تماس به شما اطلاع دهد یا اینکه به گوشی آیفون شما یک اعلان ارسال میشود که مکان وسیله گمشده را به شما اطلاع خواهد داد.

 

به زودی ایرتگ اپل (Air Tag) در فروشگاه اپل سنتر آبادان موجود خواهد شد.

ردیاب

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.