دلایل بالا بودن ارزش خرید کاور سیلیکونی برای ایفون | اپل سنتر

دلایل بالا بودن ارزش خرید کاور سیلیکونی برای ایفون | اپل سنتر

در این پست قصد داریم یکی از محبوب ترین قاب های ایفون یعنی قاب سیلیکونی زیر بسته ایفون را بررسی و به مزایا و معایب آن اشاره کنیم، این پست توسط تیم تولید محتوا اپل سنتر تدوین شده.

قاب سیلیکونی ایفون تبدیل به یکی از نمادهای زیبایی، برای پکیج محصولات اپل شده است، محبوب و پرطرفدار برای ‌همه‌ی سلیقه‌ها.
به شخصه فکر میکنم دلیل این همه محبوبیت قاب سیلیکونی ایفون بخاطر دو چیز است: 
1- طراحی مینیمال شرکت اپل که روح طراحی استیوجابز در این قاب پیدا و آشکار است.
2- رنگ بندی بینظیر که توی بعضی پارت‌های قاب سیلیکونی ایفون طیف رنگی به بیش از 60 رنگ هم میرسد.

قاب سیلیکونی ایفون

تجربه بنده که از کاربران قدیمی اپل هستم، این است که هر سال چندین قاب مختلف برای ایفون خود استفاده میکنم اما تنها پس از گذشت چند هفته دوباره به سراغ قاب سیلیکونی آیفون میرم و هیچوقت برایم خسته کننده نیست. 

 

مزایای قاب سیلیکونی ایفون

 

1- قاب سیلیکونی ایفون را میتوانیم به راحتی با لباس‌های روزمره خود ست کنیم. 
2- محافظت بسیار خوبی برای گوشی حساب میشود همچنین بخاطر جنس داخل قاب سیلیکونی ایفون که حالت مخملی دارد میتواند گرما را در قسمت پشت گوشی جمع نکند و همچنین اگر به هر دلیلی گوشی ایفون با رطوبت در تماس باشد میتواند تا حدی از گوشی ایفون در برابر آب و رطوبت محافظت کند.
3- قاب سیلیکونی ایفون به دلیل جنس و رنگ ماتی که دارد اثر انگشت به خودش نمیگیرد و قابل شستوشو هست و جنس‍های مرغوب آن با شستوشو رویه مخملی آن از بین نمیرود، حتما شنیدین که میگن باید بتونیم روی قاب سیلیکونی با خودکار بنویسیم و با دست به راحتی آن را پاک کنیم و این یکی از راه‌های تشخیص قاب سیلیکونی ایفون اصل از فیک است.
4- البته قاب‌های سیلیکونی رایج در بازار ایران تماما کپی و های کپی هستن و اما جنس های‌کپی چین کیفیت بسیار نزدیکی نسبت به قاب سیلیکونی ایفون اورجینال دارد به نسبت قیمیت بسیار پایین تر.
خرید قاب سیلیکونی ایفون در تمام مدل‌ها در فروشگاه اپل سنتر با ضمانت بالاترین کیفیت عرضه میشود.

کاور سیلیکونی ایفون

 

ایرادات قاب سیلیکونی ایفون

 

شاید مهم ترین ایراد قاب سیلیکونی ایفون به گفته خود شما کاربران این است که بعد از مدتی استفاده حالت لیزی خود را از دست میدهد و باعث میشود افرادی که گوشی خود را جیب شلوار خود میزارند هنگام بیرون آوردن گوشی کل پارچه جیب هم به دلیل چسبندگی کاور سیلیکونی با آن خارج میشود و اصطلاحا محتویات جیب هم بیرون میاد که میتواند اذیت کننده باشد.

 

قاب سیلیکونی ایفون پایین بسته

 

قاب‌های سیلیکونی عموما دو دسته هستند پایین‌باز یا پایین‌بسته که هرکدام مزایا و معایب خودشون رو دارند.
قاب سیلیکونی پایین باز به مراتب محافظت کمتری از بخش پایینی گوشی میکند و احتمال آسیب دیدن و ضربه خوردن آن بخش وجود دارد.
قاب سیلیکونی پایین‌بسته مشکل قبلی را ندارد اما اگر جنس خوبی را خریداری نکرده باشید بخاطر برش بی کیفیت بخش پایینی یعنی اسپیکر، باعث خفه شدن صدای گوشی شما میشود که استفاده از قاب را اذیت کننده میکند و یا بعضی کاربران شکایت کردن که بعد از مدتی استفاده بخش پایین کاور سیلیکونی گشاد شده است که باز بخاطر ابعاد غیراستاندارد کاور سیلیکونی بی کیفیت است.

قاب گوشی ایفون

جمع بندی : در کل قاب سیلیکونی ایفون میتونه توی هر شرایطی از بهترین انتخاب‌ها باشد چون چند مزیت نسبت به دیگر کاورهای بازار داره محبوب‌ترین ویژگی خوش سایزی و سادگی قاب است و همچنین محافظت بسیار خوبی در انوتاع ضربه، گردوغبار و حرارت و حتی گاهی مواقع آبخوردگی دارد.
قابلیت ست شدن با هرچیزی و قیمت به صرفه و بسیار مناسب این قاب، آن رو به یکی از کالاهای ضروری سبد اپل بازها کرده است.
خبر خوب اینه که قاب سیلیکونی ایفون از واجبات فروشگاه اپل سنتر است و همیشه توی انواع مدل و رنگبندی با بهترین قیمت آماده سفارش دادن است.

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.