معرفی انواع مدل های قاب سیلیکونی ایفون و تشخیص بهترین کیفیت

معرفی انواع مدل های قاب سیلیکونی ایفون و تشخیص بهترین کیفیت

در این پست به معرفی و مقایسه انواع مختلف قاب سیلیکونی ایفون میپردازیم همچنین در انتهای پست لینک خرید انواع مختلف موجود توی فروشگاه اپل سنتر رو قرار دادیم، که میتونید برای خرید مدل مورد نظر اقدام کنید.
برای استعلام سریع رنگ و مدل های مختلف قاب ایفون میتونید مستقیما با شماره 09166324200 تماس بگیرید.

 

قاب سیلیکونی پایین باز ایفون

قاب سیلیکونی ایفون پایین باز یکی از نمونه‌های کاور سیلیکونی میباشد که بیشتر از هرنمونه دیگر در بازار براحتی یافت میشود به صورتی که در هر فروشگاه حداقل چند رنگ برای هرکدام از مدلهای ایفون موجود است. یکی از اصلی ترین مزایای قاب سیلیکونی پایین باز قیمت مناسب آن است که آن را به پرفروش‌ترین نمونه کاور سیلیکونی تبدیل کرده است و اصلی ترین عیب وارده بر این قاب قسمت زیرین آن است که محافظتی از گوشی آیفون ندارد ولی باز با داشتن چنین مورد منفی در طراحی این قاب پرفروش ترین قاب سیلیکونی ایفون میباشد. قاب سیلیکونی از دو لایه سیلیکون فشرده و یکی لایه پلیمر در بین آن تشکیل شده است که دلیل مقاومت بسیار بالای آن است.

 

قاب سیلیکونی پایین بسته ایفون

قاب سیلیکونی پایین بسته ایفون یکی دیگر از نمونه‌های پرفروش کاور سیلیکون است که در بازار موجود میباشد و از لحاظ طراحی تنها تفاوتی که با نمونه دیگر خود دارد که از اسم آن هم مشخص است قسمت زیرین کاور میباشد که در این نمونه تمام این قسمت تحت پوشش قاب سیلیکونی قرار دارد و در صورت برخورد ضربه و فشار آسیبی به هیچ قسمت از بدنه گوشی وارد نمیشود. قاب سیلیکونی پایین بسته تقاوت قیمت اندکی نسبت به قاب پایین باز دارد و توصیه میشود در زمان خرید کاور سیلیکونی با صرف نظر از اندک اختلاف قیمت اولویت شما قاب پایین بسته باشد زیرا جدا از تمام مزیت‌های قاب سیلیکونی ایفون این نمونه کاور تمام فریم گوشی ایفون را در خود پوشش میدهد.

 

بیشتر بخوانید:
معرفی انواع مدل های قاب سیلیکونی ایفون و مدل های موجود در فروشگاه | اپل سنتر

 

قاب سیلیکونی ایفون

قاب سیلیکونی محافظ لنزدار ایفون

از ایفون x به بعد بیرون زدگی گوشی‌های ایفون باعث شد کاربران به قاب‌های اصطلاحا محافظ لنزدار نیاز پیدا کنند همین امر سبب شد برای مدل‌ ایفون های 11 به بعد قاب‌های سیلیکونی همراه با یک محفظه برای محافظت از لنز طراحی شود، بطوری که یک قسمت سیلیکونی به بخش دوربین اضافه شده و باعث محافظت از پنل دوربین شما میشود و در صورتی که این نمونه از قاب سیلیکونی را انتخاب کردید دیگر نیازی به گلس‌های شیشه‌ای محافظ لنز به صورت جداگانه ندارید، البته کاور سیلیکونی محافظ لنزدار هم نمونه‌های مختلفی در طراحی و برش‌های خود کاور دارد که توسط شرکت‌های مختلف چینی ساخته میشود. 

در فروشگاه ما این نمونه از قاب سیلیکونی محافظ لنز دار ایفون برای مدل های ۱۲ در بالاترین کیفیت موجود است.

قاب سیلیکونی محافظ لنزدار

قاب سیلیکونی ایفون طرح‌دار و عروسکی

یکی دیگر از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین قاب‌ سیلیکونی ایفون نمونه‌های طرح‌دار و عروسکی این قاب میباشد که تنوع رنگ، مدل و طرح در این نمونه کاور بسیار بسیار فراوان است. قاب‌های سیلیکونی عروسکی هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که برای بررسی هرکدام از آنها باید زمان بسیار زیادی صرف شود که باز هم این مقدار زمان کافی نمیباشد زیرا هر روز نمونه‌ها و طرح‌های جدید‌تری وارد بازار میشود. کیفیت کاورهای سیلیکونی طرح‌دار و عروسکی بستگی به شرکت تولید کننده آن دارد ولی اغلب شرکت‌های سازنده در ساخت کاور سیلیکونی ایفون طرح‌دار و عروسکی از استانداردهای ساخت و متریال‌های با کیفیت استفاده نمیکنند زیرا به دلیل فروش بالا و تقاضای بسیار زیاد مصرف کنندگان این شرکت‌ها کمیت را فدای کیفیت میکنند. قاب سیلیکونی ایفون عروسکی و طرح‌دار اغلب دارای ضخامت و چندین لایه سیلیکون میباشد که باعث میشود در هنگام وارد شدن ضربه گوشی ایفون کمترین فشار و ضربه را تحمل کند ولی به دلیل پایین بودن کیفیت ساخت پس از گذشت مدت کوتاهی این کاورها دچار پوسیدگی و لب پر شدن میشوند. نمونه‌های دیگر قاب‌های عروسکی دارای گیره، کمربند، تسمه، استند و آویز میباشند که هرکدام قابلیت خاص خود را دارد.

قاب سیلیکونی ایفون طرح‌ دار

 

تشخیص بهترین کیفیت قاب سیلیکونی ایفون

 

به این چند نکته هنگام خرید قاب سیلیکونی ایفون دقت کنید تا بهترین جنس را بتونید خریداری کنید:

1- بررسی قسمت دوربین از لحاظ فیت بودن لنزهای دوربین و قرارگیری آن‌ها در کاور سیلیکونی به این شکل که سوراخ‌های قسمت لنز و میکروفون به درستی برش خورده باشند.

2- بررسی قسمت سوکت شارژ از لحاظ قرارگیری و فیکس بودن به صورتی که در زمان شارژ گوشی لبه‌های دور سوکت شارژ مانع شارژ شدن نشوند.

3- بررسی قسمت خروجی اسپیکر پایین از لحاظ فیکس بودن زیرا اگر این قسمت برش‌های دقیق نداشته باشد باعث خفه شدن صدای اسپیکر میشود.

4- بررسی قسمت‌ دکمه‌های فیزیکی مانند کم و زیاد ولوم، دکمه پاور و دکمه سایلنت.

5- بررسی موکت داخلی قاب سیلیکونی به این صورت که در لبه‌ها و گوشه‌های داخل کاور موکت تقریبا یک دست و بدون چروک باشد.

قاب عروسکی ایفون

 

جمع بندی

بطور کلی بعد از معرفی تمامی نمونه‌های کاور سیلیکونی ایفون باید این نکته را همیشه در نظر داشته باشیم که خرید قاب و کاور برای گوشی هوشمند یه خرید کاملا سلیقه‌ایی و بسته به نیاز مصرف کننده میباشد. اگر شما دنبال یک کاور سیلیکونی با پایین ترین قیمت هستید کاور سیلیکونی پایین باز بهترین انتخاب خواهد بود. اگر به دنبال یک کاور سیلیکونی هستید که تمام نقاط و قسمت‌های گوشی از جمله فریم، لبه‌های ایفون و حتی لنز دوربین را محافظت کند کاورسیلیکون محافظ لنز دار بهترین انتخاب خواهد بود و اگر به دنبال کاوری با قابلیت‌های خاص مانند استندشو هستید باید سراغ نمونه‌های طرح دار بروید. قاب سیلیکونی کاوری است که شما هرچقدرم هم از آن استفاده کنید درصد کمی احتمال دارد که از سادگی آن خسته شوید زیرا کاورهای سیلیکونی طراحی مینیمال، ساده، شیک و خاص شرکت اپل را در خود دارند که نماد اصلی استیو جابز میباشد.

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.