کدام مدل بند اپل واچ را بخریم؟ راهنمای خرید بند مناسب اپل واچ

کدام مدل بند اپل واچ را بخریم؟ راهنمای خرید بند مناسب اپل واچ

شرکت اپل در سال 2015 اولین ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به غیر از نمایش پیام‌ها، تماس‌ها و... تمرکز بیشتر خود را بر روی سلامتی کاربران گذاشته است. بدین شکل که کاربر می‌تواند با استفاده از آن میزان سلامتی خود را روزانه پایش کند. از کارایی اپل واچ‌ها که بگذریم یکی از مهم‌ترین نکات یک اپل واچ بندهای آن است. داشتن یک بند زیبا یا ست کردن آن با کاور گوشی یا رنگ لباس کاربر زیبایی اپل واچ را چند برابر می‌کند و شخص را شیک پوش نشان می‌دهد. بندهای اپل واچ مدل‌های مختلفی را دارند و بسته به علاقه، نوع نیاز و یا مکانی که شخص قصد حضور در آن را دارد، قابل انتخاب است. در این مطلب مدل‌های مختلف بندهای اپل واچ را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در خرید و استفاده از آن را داشته باشید. با اپل سنتر همراه باشید.

بندهای سیلیکونی و اسپورت اپل واچ

این نوع بندها معمولا با تیپ‌های اسپورت همخوانی دارند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که برای کاربرانی که میخواهند با اپل واچ خود ورزش کنند، راحت باشند. همچنین دارای رنگ بندی‌های متنوعی نیز می‌باشد. بندهای اسپورت و سیلیکونی مدل‌های مختلفی را دارند که چند نمونه از محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

1. بند سیلکونی اپل واچ:

بند سیلیکونی اپل واچ به دلیل قیمت مناسب و رنگ بندی های متنوع و همچنین طرح دار بودن، محبوبیت زیادی را در بین کاربران دارند. جنس این بندها از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و شخص می‌تواند چند رنگ متنوع آن را خریداری کند و با لباس‌های مختلف خود ست کند.

بند سیلکونی (اسپورت) اپل واچ

2. بند اسپورت نایکی اپل واچ:

این بندها که توسط شرکت نایکی طراحی شده‌اند، شباهت ظاهری زیادی به بندهای سیلیکونی دارند و تنها تفاوت آن‌ها در این است که بر روی بندهای اسپورت نایکی سوراخ‌های متعددی است که در صورت استفاده طولانی مدت و ورزش، امکان تنفس و تعرق کمتر پوست را فراهم کند. استفاده این مدل برای تیپ‌های اسپورت و مکان‌های ورزشی بسیار مناسب می‌باشد و دارای رنگ بندی‌های خاص است که کاربر می‌تواند آنها را با کاورهای مخصوص ست کند.

بند اسپورت نایکی اپل واچ

 

3. بندهای لوپ اسپورت اپل واچ:

جنس این مدل بندها نخی می‌باشد و طراحی آن به گونه‌ای است که به راحتی کاربر می‌تواند سایز آنها را با مچ دست خود اندازه کند و جنس آنها از پارچه می‌باشد. قفل این بند چسبی است و دارای رنگ بندی  های بسیار متنوعی نیز می‌باشد.

بندهای لوپ اسپورت اپل واچ

4. بند سولو اپل واچ:

این نوع بند با اپل واچ‌های سری 6 و SE رونمایی شد. طراحی آنها به گونه ای است که یک تکه می‌باشند اما مانند بندهای لوپ قابل تنظیم نیست و دارای 9 سایز مختلف است که کاربر حتما باید سایز مناسب دست خود را خریداری کند. جنس این بندها از سیلیکون است و دارای دو مدل ساده و بافته شده است که مدل بافته شده رسمی‌تر به نظر می‌رسد.

بند سولو اپل واچ

بندهای چرمی اپل واچ

اگر به دنبال یک بند رسمی هستید که بتوان آن را در مکان‌های رسمی استفاده کرد و وزن آن نیز مناسب باشد، مطمئنا بندهای چرمی گزینه مناسبی هستند اما به دلیل قیمت نسبتا بالای آن‌ها زیاد اقتصادی به نظر نمی‌رسند. در ادامه به معرفی چند نمونه از محبوب‌ترین بندهای چرم اپل واچ می‌پردازیم.

 

1. بندهای چرمی حلقه‌ای:

طراحی این بندها مانند بندهای لوپ یکپاچه است و بسیار شیک هستند و البته کمی اسپرت هم به نظر می‌رسند. قفل این بندها مغناطیسی است و به راحتی می‌توانید آن را با سایز دست خود تنظیم کنید.

بند چرم حلقه‌ای اپل واچ

2. بند چرم سگک دار مربعی:

این نوع بندها طراحی ساده‌ای دارند و چیزی که آنها را خاص می‌کند، قفل مربعی شکل است که برگرفته شده از طراحی اپل واچ است. جنس این بندها بسیار خوب است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.

بند چرم سگک مربعی اپل واچ

3. بندهای چرمی هرمس (Hermes):

شرکت هرمس برای ساعت‌های اپل واچ بندهای چرمی طراحی و تولید می‌کند که محبوب‌ترین آن‌ها Hermes Fauve Barenia است. این بند چرم دارای رنگ بندی متنوع است که از چرم درجه یک در ساخت آن استفاده شده و بر روی دوخت این چرم نیز بسیار خوب کار شده است.

بند چرم مدل هرمس (Hermes) اپل واچ

بندهای استیل(فلزی) اپل واچ

بندهای استیل (فلزی) برای تیپ‌های رسمی بسیار مناسب است اما به دلیل وزن نسبتا بالای آن‌ها برای استفاده طولانی مدت و روزمره مناسب نمی‌باشند و موجب خستگی دست شخص می‌شود. اگر قصد خرید یک بند استیل اپل واچ را دارید، حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید چون جنس‌های تقلبی معمولا در مدت زمان کوتاه تغییر رنگ می‌دهند. 

 

1. بند حلقه‌ای میلانس:

این نوع بندها مانند بندهای لوپ یک پارچه می‌باشند. با این تفاوت که جنس آن‌ها استیل ضد زنگ است و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی‌دهد. قفل بند میلانس اپل واچ مگنتی (مغناطیسی) می‌باشد و به راحتی با سایز دست کاربر قابل تنظیم است. این بند در بین بندهای استیل بیشترین محبوبیت را در بین کاربران دارد و دارای رنگ بندی‌های بسیار متنوعی نیز می‌باشد و قیمت مناسبی هم دارد.

بند حلقه ای میلانس اپل واچ

2. بندهای استیل مناسب خانم‌ها:

در بین بندهای استیل یک سری مدل وجود دارد که طراحی آن‌ها بسیار ظریف است و در برخی از آن‌ها نگین هم کار گذاشته شده است. همچنین وزن سبک‌تری نسبت به نمونه‌های مردانه نیز دارند.

بند استیل اپل واچ دخترانه

3. بندهای استیل ساعتی اپل واچ:

این نمونه بندها مانند بندهای ساعت معمولی است که دارای قفل‌های متنوعی نیز می‌باشند که محبوب‌ترین آن نیز قفل فشاری است. این نوع بندهای استیل اپل واچ کاربر را بسیار زیبا جلوه می‌دهد.

بند استیل ساعتی اپل واچ

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.