با Activity اپل واچ آشنا شوید | نرم افزار اپل برای سلامت و تندرستی

با Activity اپل واچ آشنا شوید | نرم افزار اپل برای سلامت و تندرستی

اگر تندرستی و سلامت بدن دغدغه این روزهای شماست، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی نرم افزار Activity اپل واچ بپردازیم. با استفاده از این قابلیت تعبیه شده در اپل واچ، در طول روز می‌توانید فعالیت‌های بدنی خود را پایش کنید و به فیزیک ایده آل خود برسید. سه نوار پیشرفت حلقوی با رنگ های متفاوت در آن قرار داده شده است که به کمک آن‌ها خلاصه‌ای از پیشرفت نتایج خود را می‌توانید ببینید. این 3 حلقه پیشرفت شامل میزان حرکت (به اضافه نمایش میزان کالری سوزانده شده)، میزان فعالیت و میزان ایستادن است شما باید در طول روز سعی کنید که نوار پیشرفت روزانه خود را تکمیل کنید. هدف نهایی Activity اپل واچ این است که کاربر کمتر بنشیند، بیشتر حرکت کند و فعالیتی را در طول روز داشته باشد.

با اپل سنتر همراه باشید تا با ویژگی‌های این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

 

1- نوار پیشرفت حرکت (Move):

حلقه Move که رنگ آن قرمز است، نشان دهنده‌ی میزان کالری فعالی که در طول روز سوزانده‌اید می‌باشد. با توجه به سابقه حرکتی شما، مقدار کالری که در طول روز باید بسوزانید را به شما اعلام می‌کند. حلقه Move زمانی بسته می‌شود که به هدف حرکتی و میزان کالری سوزانده شده‌ای که تعیین شده رسیده باشید. همچنین می‌توانید هدف حرکتی خود را نسبت به توانایتان تغییر دهید.

نوار پیشرفت Move در Apple watch Activity

2- نوار پیشرفت ورزش (Exercise):

این حلقه که به رنگ سبز می‌باشد، نشان دهنده مدت زمان ورزش‌هایی که در طول روز انجام می‌دهید. به هر فعالیتی که سرعت آن از راه رفتن بیشتر باشد، Exercise یا فعالیت گفته می‌شود. اپلیکیشن Activity اپل واچ فعالیت‌های ورزشی‌ای که در طول روز انجام می‌دهید را ثبت میکند. طبق گفته دانشمندان، برای سلامتی بدن باید در طول روز حداقل 30 دقیقه ورزش کنید. حلقه ورزش زمانی کامل می‌شود که شما در طول روز 30 دقیقه ورزش کنید. بنابرین 24ساعت وقت دارید تا این حلقه را با 30 دقیقه ورزش کامل کنید.

محصولات:
بند ورزشی اپل واچ

 

نظارت بر تمرین ورزشی روزانه

3- نوار پیشرفت ایستادن (Stand):

این حلقه نشان می‌دهد که هر چند وقت یک بار از جایتان بلند شده‌اید و به تحرک پرداخته‌اید. اگر مدت زمان بیش از یک ساعت را بر روی صندلی نشسته باشید، اپل واچ به شما هشدار می‌دهد که باید از جایتان بلند شوید و شروع به راه رفتن کنید. این فعالیت باید حداقل یک دقیقه طول بکشد. کمتر نشستن قطعا به سلامت شما کمک خواهد کرد. حلقه ایستادن زمانی بسته می شود که در طول 12 ساعت گذشته در هر ساعت حداقل یک دقیقه را بلند شده باشید.

بررسی مقدار ایستادن در طول روز

کاربرد Workout (تمرین):

وظیفه Workout اندازه گیری فعالیت‌های انجام شده است، زمان صرف شده، کالری سوزانده شده، قدم‌های برداشته شده، سرعت حرکت و دویدن و سرعت رکاب زدن را از طریق نمودار نشان می‌دهد. کافیست اپل واچ را در دست داشته باشید و نوع فعالیتی که میخواهید انجام دهید را در Workout ثبت کنید. فعالیت را تا زمانی که حلقه ورزش کامل نشده، ادامه دهید.

کاربرد Workout در فعالیت با اپل واچ

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.