معرفی 4 برنامه کاربردی مورد نیاز هر گوشی آیفون

معرفی 4 برنامه کاربردی مورد نیاز هر گوشی آیفون

در این مقاله از وب سایت اپل سنتر قصد داریم به معرفی چند برنامه کاربردی بپردازیم که کاربرد‌های روزمره دارند و به آن‌ها احتیاج دارید.

1.      Camscanner:

شاید می‌توان گفت یکی از پرکاربرد ترین برنامه‌های مورد نیاز هر شخصی می‌تواند برنامه کم اسکنر برای آیفون باشد. با این برنامه می‌توانید همانند یک دستگاه اسکنر مدارک خود را با کیفیت بالا و با سرعت بالا توسط گوشی آیفون خود اسکن کنید. سپس می‌توانید از اسکن تهیه شده خروجی‌های مختلف (عکس، پی دی اف و..) تهیه کنید. سپس می‌توانید در صورت نیاز از اسکن تهیه شده پرینت بگیرید. شرکت هووای نیز این برنامه را بصورت پیش فرض در گوشی‌های خود قرار داده است.

2.      Esound:

یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران گوشی آیفون پخش موسیقی بصورت آفلاین است. در صورتی که شما هم پخش موسیقی بصورت آنلاین آزارتان می‌دهد، این اپلیکیشن را به شما پیشنهاد می‌دهیم که مشکل شما را کاملا برطرف کند. این برنامه قابلیت دانلود بصورت مستقیم فایل های موسیقی را دارد و شما می‌توانید آهنگ های مورد نظر خود را دسته بندی کنید و بصورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.
 

بیشتر بخوانید:
انواع گلس محافظ صفحه نمایش و مناسب ترین آن برای گوشی

 

3.      Private:

این برنامه یکی از کاربردی ترین برنامه‌های آیفون اپل است. شما با نصب این اپلیکیشن می‌توانید هر فیلم یا ویدیو را دانلود کرده و آنها را در گالری خود ذخیره کنید. حتی می‌توانید به راحتی ویدیو های یوتیوب (Youtube) را با این اپلیکیشن دانلود کنید.

4.      Prime:

در ایسنتاگرام زیاد فعالیت می‌کنید؟ پس این برنامه بسیار برای شما مفید و کاربردی خواهد بود. با داشتن این برنامه می‌توانید با دادن زمان مورد نظر و عکس یا فیلم به این اپلیکیشن در زمانی که دیتای گوشی شما خاموش است، عکس یا ویدیو شما را بصورت خودکار در اینستاگرام آپلود کند.

از دیگر قابلیت این برنامه اعلام زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام و بررسی تعداد بازدید ها از پست و پیج شما می‌باشد.

 

 

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.