تاریخ عرضه اپل واچ سری 6 و نگاهی به برخی از قابلیت های آن

تاریخ عرضه اپل واچ سری 6 و نگاهی به برخی از قابلیت های آن

در میان مردم تا چندی پیش شایعاتی مبنی بر تغییر شکل ظاهری اپل واچ سری 6 وجود داشت ، ولی رسما اپل اعلام کرد که در طراحی این ساعت مچی هیچ گونه تغییر چشم گیری نخواهیم دید و با همان ظاهر سری 4 و 5 روانه بازار خواهد شد.

ولی با تمام این مباحث اپل گزینه های ویژه‌ایی برای بعضی از نسخه‌های خاص آن در نظر گرفته است که هنوز از ظاهر و تفاوت آن با بقیه نمونه صحبتی نشده است. 

ولی احتمال نازک تر شدن اپل واچ بسیار است و احتمال حذف یا اضافه شدن دکمه ای در کنار اپل واچ۶ بسیار است. 

شرکت اپل تاریخ عرضه این واچ را پاییز سال 2020 اعلام کرده است و بزودی ماه و روز دقیق آن اعلام خواهد شد.

از قابلیت های جدیدی که می‌توان از آنها نام برد :

1.      ردیابی خواب

2.      کنترل والدین 

3.      تشخیص میزان اکسیژن

4.      بهبود قابلیت ECG یا نوار قلب

بیشتر بخوانید:
Activity اپل واچ

 

کنترل والدین:

قابلیتی است که به والدین این اجازه را می‌دهد که همزمان  اپل واچ به گوشی فرزندشان متصل شود تا آنها از محل و وضعیت سلامت فرزندشان با خبر باشند.

تشخیص اکسیژن:

میزان اکسیژن خون مناسب در بدن هر انسان سالم 95  تا 100 درصد است. در صورتی که این عدد به زیر 80 درصد برسد واچ شما با یک پیغام شما را مطلع خواهد کرد.

نوار قلب اپل واچ یا ECG:

این قابلیت در سری 4 به بعد به اپل واچ ها اضافه شد ولی از همان زمان دارای اشکال های کمی در برسی و دریافت نوار قلب بوده ولی شرکت اپل تمام تلاش خود را برای بهبود این قابلیت انجام داده 

بصورتی که شرکت اپل اعلام کرده است که با آمدن اپل واچ سری 6  شما با داشتن نوار قلب خود واچ میتوانید به دکتر مراجعه کرده و درصورت داشتن بیماری از روی نوار دکتر آنها را تشخیص میدهد.

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.