نصب واتس اپ بر روی اپل واچ

نصب واتس اپ بر روی اپل واچ

از زمانی که شرکت اپل از اپل واچ‌ها رونمایی کرد، کاربران زیادی مشکل نصب واتس اپ در اپل واچ را دارند. وقتی اپل واچ را به گوشی آیفون خود جفت (Pair) کنید و پیامی به واتس اپ شما ارسال شود، فقط نوتفیکیشن پیام را در اپل واچ مشاهده می‌کنید و در صورت تمایل به جواب پیام چند کلمه از پیش تعیین شده وجود دارد که برای هر جوابی مناسب نمی‌باشد. به شکل رسمی واتس اپ برای اپل واچ وجود ندارد اما برنامه‌هایی با نام‌های گوناگون در اپ استور برای اپل واچ هستند که کار برنامه واتساپ را در اپل واچ انجام می‌دهند که اکثرا رایگان نمی‌باشند و برای کاربران ایرانی نصب این گونه برنامه‌ها دشوار است.

در این مطلب به شما یک برنامه واتس اپ برای اپل واچ معرفی می‌کنیم که کاملا رایگان است و نحوه نصب این واتساپ بر روی اپل واچ را به شما آموزش خواهیم داد. با اپل سنتر آبادان همراه باشید.

 

اگر مشکل سخت افزاری نظیر ال سی دی یا باتری ساعت خود را دارید، می‌توانید اینجا کلیک کنید و پس از پر شدن فرم تعمیراتی اپل سنتر مرکز خوزستان، کارشناس های ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.


همچنین در صورت مشکل نرم افزاری یا تنظیماتی هم میتوانید مستقیما با شماره 09166324200 تماس بگیرید.

 

محصولات:
قاب سیلیکونی ایفون

بند اپل واچ

برنامه واتس اپ در اپل واچ

به دلیل نبود برنامه رسمی و رایگان WhatsApp برای اپل واچ‌ها کاربران برای نصب واتس اپ برای اپل واچ خود باید برنامه‌های ثالث استفاده کنند که متاسفانه اکثرا غیر رایگان هستند و برای کاربران ایرانی هم هزینه نصب بالا می‌رود و هم اینکه کمی انجام مراحل آن دشوار است اما تیم اپل سنتر یک برنامه واتس اپ برای اپل واچ به شما معرفی می‌کند که کاملا رایگان است و نصب این اپلیکیشن واتس اپ بر روی اپل واچ تقریبا آسان و کاربردی است و در مواقعی مانند رانندگی بسیار به کمکتان خواهد آمد. بعد از نصب این برنامه به راحتی می‌توانید پیام‌های واتس اپ را از طریق اپل واچ پاسخ دهید. این برنامه واتس اپ بر روی تمامی اپل واچ‌ها قابل اجرا است. البته پیشنهاد می‌شود به دلایل سخت افزاری ضعیف تر ترجیحا روی سری 1 و 2 نصب نشود اما برای تمام اپل واچ های دیگر فرضا اپل واچ سری 3 سایز 38 به بالا، بدون مشکل اجرا می‌شود.

 

نصب واتس اپ در اپل واچ با اپلیکیشن Whats up for WhatsApp

برای نصب واتس اپ در اپل واچ خود مراحل زیر را انجام دهید:

1. از طریق اپل واچ به اپ استور مراجعه کنید.

 

2. در کادر سرچ کلمه‌های Whats up For WhatsApp را تایپ و سرچ کنید.

 

3. اولین برنامه با همین نام برای شما ظاهر می‌شود که کاملا رایگان است.

 

4. برنامه را دانلود کنید و بعد از نصب آن را اجرا کنید.

 

5. بعد از گذشت چند ثانیه یک کد QR بر روی اپل واچ ظاهر می‌شود.

 

6. برای اسکن کد QR از طریق گوشی آیفون خود برنامه WhatsApp را اجرا کنید و در قسمت Settings بر روی WhatsApp Web/Desktop تپ کنید.

 

7. کد QR روی اپل واچ را اسکن کنید.

 

بعد از انجام مراحل بالا واتساپ اپل واچ شما اطلاعات مخاطبین را وارد می‌کند. این عمل کمی زمان بر است. بعد از گذشت چند ساعت برنامه واتس اپ با اپل واچ شما همگام می‌شود و از آن پس می‌توانید پیام های واتس اپ را از طریق اپل واچ پاسخ دهید.

2 دیدگاه

  • Eryharhar

    Eryharhar

    30 بهمن 1400 ساعت 08:34
    عالی بود ، نتیجه داد
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      03 اسفند 1400 ساعت 11:05
      باعث افتخاره که اموزش مفید واقع شد. حمایت شما باعث دلگرمی تیم ماست.
  • حسین

    حسین

    21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:20
    عالی بود ممنون جواب داد
    • پویا جوکار

      پویا جوکار

      22 اردیبهشت 1401 ساعت 17:54
      خوشحالم که مطالب مفید واقع شده دوست عزیز

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.