هندزفری ایفون | قیمت، امکان خرید انلاین هندزفری ایفون در اپل سنتر

هندزفری ایفون | قیمت، امکان خرید انلاین هندزفری ایفون در اپل سنتر

هندزفری ایفون :

هندزفری ایفون یکی دیگر از محصولات شرکت اپل است که از زمان گوشی ۵اس با این طراحی میشناسیمش، هنوز هم میتواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین هندزفری‌های سیم دار باشد. هندزفری ایفون در دو نمونه جک 3.5 میلی متری مناسب برای تمام دستگاه های این جک و در ایفون ها مدل های ۴ تا ۶s+ را ساپورت میکند ، و درگاه لایتنینگ که  در بازار هندزفری ایفون ۷ در واقع به حساب میان که نمونه لایتنینگ هندزفری مناسب برای ایفون‌های مدل 7 تا 12 پرومکس میباشد که البته لازم به ذکر است که از آیفون 12 هندزفری و کلگی شارژر آیفون از جعبه گوشی حذف شده است در ادامه با اپل سنتر همراه باشید.

 

انواع هندزفری ایفون:

1- هندزفری ایفون با جک 3.5 میلی متری مناسب برای آیفون‌های مدل 6s+ به پایین

تنها تفاوتی که بین این دو هندزفری وجود دارد از اسم آنها هم مشخص میباشد که نوع ورودی هرکدام است.

2- هندزفری ایفون دارای ورودی لایتنینگ مناسب برای ( هندزفری ایفون ۷ ، نسل ۸ ایفون نسل ۱۰ یا همون ایکس ، هندزفری ایفون ۱۱ و ۱۲

 

بیشتر بخوانید:

نرم افزار تشخیص تعویض قطعات ایفون
 

هندزفری ایفون

هندزفری ایفون ۷ : 

هندزفری های ایفون از مدل ایفون ۷ به بعد به دلیل حذف درگاه ایوایکس با کابل لایتنینگ عرضه شدن و این دقیقا نقطه ی شروع دردسر بود چون کاربران ایفون ۷ به بعد حتما بایستی هندزفری ایفون لایتنینگ خود اپل رو خریداری میکردند و حتی هنوز هم مدل های فیک هندزفری ایفون ۷ بعد از مدتی کوتاه و اپدیت گوشی با پیغام iphone not support accessories مواجه میشن که به معنی فیک بودن این محصول و عدم پشتیبانی ایفون است. اما راه حل چیست؟
راه حل:
استفاده از تبدیل هندزفری ایفون موجود در جعبه گوشی و استفاده از یک هندزفری معمولی با کیفیت متوسط درصد زیادی از کاربران گزارش دادن با این کار دیگه اون پیغام لعنتی اپل رو ندیدن و از طرفی هزینه کمتری نسبت به بالا بودن قیمت هندزفری ایفون را پرداخت کردند.

هندزفری ایفون ۷

طراحی و بدنه :

بدنه هندزفری آیفون از پلاستیک با کیفیت تولید شده که یک دست و سفید رنگ است که نشان دهنده همان طراحی خاص شرکت اپل است. این هندزفری به گونه‌ایی است که به راحتی در گوش قرار میگیرد و ساختار آرگونومیک این هندزفری باعث میشود بدون اذیت شدن گوش، کاربران از این هندزفری استفاده کنند و همچنین این طراحی باعث میشود که حداکثر میزان صدا را به کاربر برساند و تجربه‌ی متفاوتی از پخش موسیقی را فراهم سازد. همچنین هندزفری آیفون بخشی برای کنترل صدا (ولوم کم و زیاد) و دریافت صدا (میکروفون) فراهم میکند که نکته مثبت دیگر این هندزفری میباشد. طول کابل هندزفری 120 سانتی متر است.
البته خب لازم به ذکر است که کاربرانی هم هستند که به این شکل هندزفری های بدون پلاستیک نرم گوشتی حساسیت نشان داده و عملا برای ان ها غیر قابل استفاده است اما چیزی که مهم است این طراحی سال هاست که موفق بوده و حتی به نسل بعد هندزفری های بی سیم اپل یعنی ایرپاد هم راه پیدا کرده است

هندزفری اورجینال ایفون

 

قیمت هندزفری ایفون:

قیمت هندزفری ایفون یکی از اولین مواردی است که براساس آن میتوان حدس زد که آیا این محصول فیک است یا اورجینال، اگر قبل از خرید هندزفری اپل سری به سایت شرکت اپل بزنید قیمت این محصول به دلار حدودا 20 دلار است که اگر به پول کشور ما تبدیل شود متوجه قیمت حدودی آن خواهید شد پس اگر زمانی قصد خرید هندزفری آیفون را داشتید باید به قیمت آن توجه کنید زیرا هندزفری اورجینال اپل را با قیمت پایین نمیتوان تهیه کرد.
 

هندزفری اورجینال ایفون:


هندزفری اورجینال ایفون را به راحتی نمیتوان از نمونه کپی آن تشخیص داد زیرا در حال حاضر بسته بندی‌های بسیار شبیه به نمونه اورجینال آن در بازار به راحتی یافت میشود در این قسمت به بررسی نکاتی درباره‌ی تشخیص هندزفری اورجینال از فیک میپردازیم. نکته اول و قابل توجه لیبل سبز رنگ پشت جعبه هندزفری است و در صورتی که این لیبل رنگ نارنجی داشته باشد نشان دهنده کپی بودن این محصول است.
مورد دیگه‌ایی که باید به آن توجه داشت وضعیت خود جعبه هندزفری است، تمامی محصولات اپل دارای طراحی خاصی در جعبه خود دارند به این شکل که به باز و بسته شدن جعبه باید توجه داشت با این گونه که جعبه هندزفری ایفون باید براحتی باز و براحتی بسته شود بدون هیچگونه فشار بیشتری.

این نکات برای بررسی هندزفری ایفون قبل از باز کردن جعبه میباشد که به آن باید توجه  داشت ولی اگر قصد خرید گوشی ایفون دست دوم را داشته باشید که همراه آن هندزفری است نحوه تست هندزفری ایفون دست دوم مقداری متفاوت است و باید به نکات بسیار بیشتری توجه کنید که در پست‌های آینده به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

هندزفری ایفون یکی از بهترین هدفون‌های سیم دار موجود در بازار و مناسب برای آیفون میباشد که در صورت استفاده و مراقبت مناسب از هندزفری قطعا تا سالیان سال به شما کار خواهد داد ولی به طور کلی جنس بدنه این محصول مقاوت خیلی بالایی ندارد ولی قابل قبول است و تنها نکته قابل توجه این است که بعد از مدتی استفاده با یک مسواک کمی خروجی‌های صدای این هندزفری را تمیز کنیم که از کیپ شدن یا اصطلاحا خفگی هندزفری جلوگیری میکند.
کیفیت پخش صدای این هدفون بسیار بالا است که تجربه متفاوتی از گوش دادن به موسیقی را فراهم میسازد و همچنین مقدار قابل توجهی از صدای محیط و فضای بیرون رو حذف میکند که البته این قابلیت در ایرپادهای سری پرو توجه خاصی بهشون شده است و بهترین حالت حذف نویز و صدای اطراف درایرپاد پرودیده میشود.
فرکانس‌های پاسخ گویی در این هندزفری از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز میرسد که در پخش موسیقی هم به همین شکل عمل میکند. همچنین امپدانس این محصول بین 16 تا 32 اهم میباشد که مقاوت بسیار بالای سیم پیچی داخلی هندزفری ایفون را نشان میدهد و حساسیت آن هم به حداکثر 32 دسی بل میرسد.

 

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.