کیف پول (جا کارتی) مگ سیف اپل | مشخصات، قیمت، نقد و بررسی

کیف پول (جا کارتی) مگ سیف اپل | مشخصات، قیمت، نقد و بررسی

شرکت اپل با معرفی آیفون‌های 12 از قابلیت MagSafe نیز رونمایی کرد. قابلیت MagSafe در گوشی‌‌های آیفون 12 برای وایرلس شارژ کاربرد دارد که سرعت و دقت شارژ را بسیار بالا برده است. کمپانی اپل به غیر از وایرلس شارژ، لوازم جانبی کاربردی برای MagSafe طراحی کرده است مانند پایه‌های ماشین برای داشبورد و کیف پول MagSafe. ما در این مطلب قصد معرفی کیف پول مگ سیف خواهیم داشت و کیفیت آن را بررسی خواهیم کرد. همچنین نگاهی به قیمت این محصول، ارزش خرید آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با اپل سنتر همراه باشید.


بیشتر بخوانید:

اگر نمی‌دانید MagSafe چیست، نگاهی به این مطلب بیاندازید. 
نقد و بررسی هوم پاد مینی اپل

کیف پول مگ سیف

کیف پول(جا کارتی) MagSafe اپل

چشمگیرترین جنبه کیف پول MagSafe طراحی آن است. همان طور که از یک محصول چرمی 60 دلاری اپل انتظار دارید، این مورد از نظر ظاهری بسیار عالی است. چرم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، دوخت و آرم اپل بسیار خوب کار شده و بر روی گوشی بسیار شیک به نظر می‌رسد و مطمئنا هر بار که گوشی آیفون خود را در دست می‌گیرید، توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. در واقع قرار دادن کیف پول MagSafe در پشت گوشی آیفون کنترل آن را بسیار آسان‌تر می‌کند و کاربرانی که از لبه‌های تیز آیفون 12 را دوست ندارند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

طراحی جا کارتی مگ سیف

کیف پول MagSafe اپل طوری طراحی شده است که کاربر چه یک عدد کارت در آن قرار دهد، چه سه عدد کارت، هرگز کارت‌ها از آن خارج نمی‌شوند، در ضمن این جا کارتی نهایتا 3 عدد کارت را در خود جای می‌دهد اما ایده‌آل جا کارتی MagSafe دو عدد کارت است و اگر 3 عدد کارت در آن قرار داده شود، درآوردن کارت‌ها کمی سخت می‌شود. البته به مرور جا باز می‌کند و می‌توانید سومین کارت را هم قرار دهید. وقتی که کیف پول مگ سیف اپل به پشت گوشی آیفون چسبیده باشد، درآوردن کارت‌ها تقریبا غیر ممکن است و برای دسترسی به کارت‌ها حتما باید آن را از گوشی آیفون جدا کنیم. پشت این کیف پول یک برش بیضی شکل قرار داده شده که توسط انگشت شصت به راحتی می‌توان کارت‌ها را به طرف بالا هل داد و آن‌ها را خارج کرد.

جا کارتی MagSafe

گفته‌های بسیاری وجود دارد که جا کارتی MagSafe با درآوردن گوشی از جیب یا کیف جدا شده و ممکن است که گم شود اما اینطور نیست. آهنرباهای به کار رفته در این کیف پول بسیار قدرتمند بوده و هنگامی که به پشت گوشی می‌چسبند، به هیچ عنوان خود به خود جدا نخواهند شد مگر اینکه خود کاربر آن‌ها را جدا کند. جنس چرمی آن باعث می‌شود کمترین اصطحکاک را با محیط را داشته باشد. قیمت جا کارتی مگ سیف اپل 60 دلار می‌باشد که نسبت به کیفیت و طراحی آن مناسب است اما یک لوازم جانبی دیگر با نام تجاری MOFT وجود دارد که اخیرا عرضه شده که هم به عنوان جا کارتی و هم پایه تلفن کاربرد دارد و قیمت آن تنها 14 دلار می‌باشد اما از نظر طراحی و کیفیت با جا کارتی مگ سیف اپل قابل مقایسه نیست.

مقایسه MOFT با کیف پول MagSafe

دلایلی که باید کیف پول MagSafe اپل را خریداری

  • در صورتی که می‌خواهید 2 یا 3 کارت را با آیفون 12 خود حمل کنید.
  • اگر دوست دارید جدیدترین لوازم جانبی شرکت اپل را امتحان کنید، قطعا یکی از مواردی است که نباید از دست بدهید.
  • با قاب‌های MagSafe سازگاری دارد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید

 

دلایلی که نباید کیف پول MagSafe اپل را خریداری کنید

  • این کیف پول MagSafe فقط برای گوشی‌های آیفون 12 کارایی دارد و اگر آیفون 12 ندارید، آن را خریداری نکنید.
  • در صورتی که می‌خواهید بیشتر از 3 کارت استفاده کنید اصلا مناسب نیست.
  • اگر که لوازم جانبی خاصی را در اولویت دارید و قدرت خرید چند لوازم جانبی را ندارید، بهتر است به جای کیف پول MagSafe یک وایرلس شارژ MagSafe را خریداری کنید.

MagSafe Wallet

نتیجه کلی

کیف پول MagSafe اپل یک وسیله جانبی نفیس و فوق‌العاده است که بسیار خوب ساخته شده است. همچنین می‌تواند 2 کارت را به راحتی در خود جای دهد. به طوری که به پشت آیفون 12 چسبیده است و در عین حال حمل آن را بسیار آسان می‌کند. اگر طرفدار پر و پا قرص برند اپل هستید، قطعا این قطعه می‌تواند کلکسیون خوبی برای آیفون شما باشد. اما اگر لوازم جانبی دیگری را برای گوشی آیفون 12 خود نیاز دارید، شاید بخواهید از خرید این کیف پول زیبا و شیک صرف نظر کنید، چون قطعا با 60 دلار لوازم جانبی‌های زیادی از شرکت اپل برای شما فراهم می‌شود.

0 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

دیدگاه خود را درباره این مطلب بنویسید.